Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anna - 26 maj 2009 15:03

kan verkligen göra mig galen!!! Idag är de båda två trötta efter gårdagskvällens händelser och en natt med dålig sömn så det krävs inte mycket för att de ska ryka ihop. Nu är det en film som gäller en stund, förhoppningsvis är de sams under filmen i alla fall. Jag får försöka laga lite mat under tiden, stuvande makaroner och köttbullar är beställt :)


/ Anna

Av Anna - 26 maj 2009 12:14

Jag tror det har vänt... Nu har storkillen inte kräkts sedan tidigt i morse och nu har han börjat bli lite hungrig och han har precis ätit en smörgås. Nu är det bara att hoppas på att den stannar där den ska!!! Han vill även gå ut och leka säger han så det får vi försöka göra om en stund men jag väljer att avvakta någon halvtimma till. Lite skönt faktiskt att bara vara hemma och slappa en dag. Vi har inte ens bytt om ännu utan vi slöar omkring i våra nattkläder, lite vardagslyx tycker jag nog allt. Men som sagt snart är det dax för lite lunch också så lite påklädning vore kanske inte fel :)


/ Anna

Av Anna - 26 maj 2009 07:48

Det blir till att vara hemma idag med båda barnen. Natten har varit relativt lugn tycker jag. Storkillen vaknade kring 04-tiden och var sedan orolig fram till 06-tiden då han kräktes igen. Sedan dess har det varit lugnt igen men han har fortfarande ont i magen av och till. Jag hoppas verkligen att det ger med sig nu. Lillkillen och vi andra har klarat oss än så länge!!! Jag ska ju ut med jobbet och fika ikväll, får väl se hur jag gör med det. Vi får ta dagen som den kommer, hoppas vi kan gå ut en liten sväng i det fina vädret.


OAU för nu/ Anna



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards