Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Ont i magen!!!

Av Anna - 25 maj 2009 19:16

Det är inte lätt när de små har ont i magen!!! Till och från nu i några dagar så har storkillen sagt att han har ont i magen. Det är så himla svårt att veta om det är något allvarligt eller om det bara är för att få lite uppmärksamhet. Han äter som vanligt och till och med ber om mat och han har även varit på toa som vanligt så det är inte så lätt att veta vad det är som är fel. Hoppas natten blir lugn i alla fall och att det ger med sig tills i morgon.


Dagen på jobbet har varit ok. Mamma kom förbi och berättade att fikat som hon bjöd på idag och som jag hjälpte henne med igår hade blivit succe :) Alltid kul att höra att det blir bra och gott det man gör!


Ikväll blir det tidig sänggång för pojkarna hoppas jag. Kvällsmaten äts nu och sedan blir det hopp i säng. Det är bara till att hoppas att de somnar också för de somnade i bilen förut när farmor och farfar skjutsade hem dem. De har ju varit barnvakt åt barnen idag då dagis har varit stängt idag. De har haft en härlig dag ute hos en släktings sommarstuga, härligt för dem med gott fika och de har bara kunnat leka och springa omkring.


I morgon är det jobb som vanligt och efter jobbet är det först samtal med storkillens fröken inför avslutningen på terminen. Därefter ska jag ut med mina jobbarkompisar och fira en av tjejerna som ska gå i pension. Hoppas det fina vädret håller i sig så vi kan sitta ute och fika lite.


Det för allt för idag, OAU / Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards