Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Ingen bra dag :(

Av Anna - 19 maj 2009 21:37

Usch vilken dag, så himla skönt att man snart kan gå och sova!!! Jag tror minsann att jag har stressat från morgonen tills nu... På jobbet var det stressigt som vanligt. Jag blev glad igår över att ett planerat studiebesök idag blev inställt, men när jag kom till jobbet idag så var det helt plötsligt inte inställt utan vi skulle iväg till Värnamo på studiebesök efter lunch och det skulle hålla på till kl 16. Det var ju bara det att jag inte hann äta någon lunch innan vi åkte...Studiebesöket i sig var visserligen väldigt bra och lärorikt men det blev lite väl stressigt då jag även skulle iväg på ett föräldrarmöte kl 17 och det tar en timme att köra också. Lite lagom sen kom jag i alla fall till föräldrarmötet som även storkillen var med på då det gällde hans förskolestart och barnen fick komma till skolan och testleka lite idag. Efter föräldrarmötet var det bara att fortsätta stressen då det var dax för Röda korset och Första hjälpen-gruppen. Det var stor övning idag och jag kände bara att det blev lite för mycket. Det började svida i bröstet så jag tog det lugnt på övningen och tittade på istället. Nu känner jag bara att det är sängen som gäller, vill bara sova så att det blir en ny dag snart. I morgon blir det nog tyvärr inte så mycket lugnare då jag börjar jobba tidigt och sedan direkt efter jobbet är det kalas som gäller som svägerskan. Jag behöver även börja packa och även handla inför resan på torsdag med barnen till Astrid Lindgrens värld. Det ska visserligen bli kul att åka iväg, bara man väl sitter i bilen och är färdigpackad och allt och alla är med...


Vilket deppigt inlägg det här blev, det är nog dax att sluta klaga nu. Det blir nog bättre i morgon! Ibland är det ju bara så att behöver få häva ur sig det som känns lite jobbigt, sorry!!! Jag måste nog bli lite bättre på att prioritera, man KAN inte göra allt, man måste få säga nej ibland!!! Detta får nog bli dagens visdomsord!!!


OAU för idag/ Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards