Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Anna - 12 maj 2009 06:17

Vad härligt det är att vakna när solen skiner tycker jag. Man blir på så gott humör på en gång. Jag brukar gå upp en liiiiten stund tidigare bara för att kunna sitta och slappa en stund och bara ta det lite lugnt innan barnen ska väckas och allt blir stirrigt och stressigt :)


Idag efter jobbet är det Vårruset här i Jönköping och jag ska hjälpa till som Första hjälpare. Det ska bli kul. Förra året hade det visst varit en del att göra men det brukar ju inte vara så allvarliga skador som tur är. Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig till kvällen.


Ska nu gå och ta ett kort på mina så underbara killar. De delar rum och har en övervåningssäng men det brukar finna tryggheten i varandra och ofta när man tittar till dem senare på kvällen så sover de i samma säng. Så är även fallet idag och de har lyckats få med sig en nalle i samma säng också. Bildbevis kommer i kväll!


Ha en bra dag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards