Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Anna - 11 maj 2009 21:08

Festen i lördags för Anna blev jättebra. Vi träffades redan på eftermiddagen och gick till en salong och blev lite festsminkade. Mycket trevligt med lite gott och dricka också :) Vi gick sedan vidare till Harrys och åt lite och började festa loss lite. Mycket dans och mycket dricka blev det. Glömde visst bort att jag skulle ta det lite lugnt!!! Kom hem sent och skulle ju upp tidigt för en heldag på Liseberg igår. Det var en väldigt lyckad dag i Götet måste jag lov att säga. Barnen var på toppenhumör och de åkte hur mycket karuseller som helst. Trevligt sällskap av makes syster med familj samt hans föräldrar. Barnen somnade gott i bilen på vägen hem kan jag säga (och det gjorde även jag :) Vi får nog åka dit snart igen tror jag :)


Idag har det varit ok på jobbet, tiden har gått snabbt i alla fall. Efter dagis fick vi lite främmat av min gamla klasskompis Sofia. Hon kom med sina två pojkar och alla pojkarna lekte faktiskt bra ihop. De träffas ju inte så ofta så det är ju kul att det funkar när vi väl får tummen ur och träffas ihop med barnen. På kvällen var det dax för ett föräldrarmöte inför storkillens förskolestart efter sommaren. Det var inte så mycket ny information men det var kul att träffa fröknarna igen och få se lokalerna. Jag tror att det kommer att bli jättebra.


Nu är det dax att se på CSI och sedan är det sängen som gäller. Dagens bild får bli får igår, små grodorna på Liseberg :)


OAU för idag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards