Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Anna - 7 maj 2009 18:13

ÅÅHHH vad trött jag blir. Vi har bara alldeles för många fjärrkontroller. Jag får det aldrig att funka hur jag är gör. Nu får jag inte på något ljud på tv:n och barnen vill se på bompa, jag blir bara sååå himla trött på det här. Tacka vet jag hur det var förr, en stoooor tv med bara några få kanaler och inga konstigheter alls. Ja ja, jag tror att barnen klarar sig utan bompa en dag faktiskt :)


Idag har det inte hänt mycket alls faktiskt. Jobbet har varit ok tycker jag. Åkte och handlade efter jobbet, barnen följde med och var på "barninlämningen" på ICA MAXI, jag är så himla tacksam för att det finns. Jag höll på att inte få med mig min store kille därifrån, han tycker det är så himla kul :)


För att sammanfatta dagen lite snabbt så går alltså DAGENS ROS till ICA MAXI:s "barninlämning" och DAGENS TISTEL går till alla fjärrkontroller som inte funkar när jag är i närheten!!!


Vill också bara skicka en extra kram till Annica, förstår att det känns tungt idag! Kram på dig!!!


OAU för en stund / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards