Alla inlägg den 18 april 2009

Av Anna - 18 april 2009 17:01

Efter mycket om och men så följde pojkarna med ut en sväng. Vi tittade på en stund när pappa jobbade med trappen på baksidan, alltid kul med kranbilar :) Efter ett tag kom stora killen på att han ville spela "tennis". Vi hade två små rackettar (hur tusan stavas det?!) och en bandyboll. Det gick väl sådär måste jag lov att säga! Men han var sååå himla glad varje gång han träffade bollen. När han INTE gjorde det så liknade humöret en viss herr McEnroe!!! När han hade gjort 5 mål på mig (egna regler!!!) så gick vi en sväng till lekparken.


Nu ska vi åka en sväng till ett par kompisar som håller på att renovera sitt hus. Det är ju alltid lika kul att se på när andra jobbar!


Ses sen / Anna

Av Anna - 18 april 2009 08:43

Igår kväll fick jag ett ryck och blev lite sötsugen. Jag tog lite rester jag hade hemma och gjorde två små cupcakes. De är väl inte de finaste jag har gjort om jag säger så, men de smakade gott i alla fall :) En dröm i rosa skulle man nog kunna kalla det!!!


Filmen vi hyrde igår var ingen hit. Man förstod hur den skulle sluta på en gång, men visst, lite småcharmig var den väl. Vi har köpt en BlueRay och utbudet på sådana filmer är inte så stort ännu, men vi får väl hoppas innerligt att det kommer fler filmer snart. Ja ja, den passade bra att småslumra till i soffan.


NU ska vi snart försöka ta oss ut i trädgården. En ny trappa på baksidan står på schemat. Största utmaningen är väl bara att försöka få med sig barnen ut. De brukar inte vara så himla pigga på det, spela starwars på datorn är mer lockande. Lite frukost får det bli först och sedan ut i det fina vädret!


OAU för nu! / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards