Alla inlägg den 14 april 2009

Av Anna - 14 april 2009 20:31

Idag har min yngste son Lukas haft tjejbesök hemma :) En tjejkompis från dagis fick följa med hem och det var första gången som han fick ta med sig en dagiskompis hem. Han har verkligen sett fram emot detta och det gick rätt så bra tycker jag, de är ju bara 4 år!!! Hon blev lite ledsen efter en stund när hon kom på att hennes mamma inte var här men Lukas gjorde sitt bästa för att få henne på gott humör igen. Det var skattjakt, pärlplatteläggning och ritning som gällde. Sedan beställde de lite mat, det blev makaroner och Lukas favorit till, fiskpinnar :) Detta åt barnen med god aptit, alltid lika härligt att se när barn äter ordentligt för en gång skull!!! Det var nog inte sista gången de lekte så här ihop tror jag :)


När jag hade skjutsat en kompisen ringde min goa vän Anna och undrade om vi inte skulle ta en snabbfika på IKEA!!! Ja tack sa jag och åkte iväg så fort maken kom innanför dörren. Det är alltid så skönt att komma iväg sådär lite oväntat och inte allt för planerat. Vi satt och "skvallrade" en stund och kunde slappna av lite utan barn, det betyder så mycket!!!


Nu till dagens bild/bilder! Det är från när vi var hos min syster här om dagen och hälsade på vid deras sommarstuga. Vi var nere vid sjön och på vägen tillbaka till stugan så tar pojkarna varandra i handen och går iväg. Kunde inte låta bli att ta en bild!!! Har även varit och krypigt i rabatterna igen, en vitsippa denna gången.


OAU för idag! / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards