Alla inlägg den 13 april 2009

Av Anna - 13 april 2009 20:09

Det är ju inte så ofta man känner så inför måndagar men idag har det verkligen varit en härlig dag. Värdet har visat sig från sin bästa sida och man har ju varit LEDIG även idag :) Jag och barnen har hälsat på min syster med familj vid deras sommarstuga. Vi var nere vid sjön och grillade korv och barnen stortrivdes. Hundarna fick bada och verkade också trivas :)


I morgon är det ju tisdag och jobb igen! Känns ju inte för kul att gå dit igen, det är ju lite jobbigt på jobbet just nu. Inte bara det att vi har mycket att göra utan att det inte direkt klickar mellan mig och mina närmaste medarbetare. Det känns hur tråkigt som helst, men det får gå. Jag försöker ju hitta något annat jobb men det är ju inte så himla lätt, jag är ju inte ensam om att söka jobb... Det hade ju varit kul att försöka hitta ett sätt att kunna arbeta med att göra tårtor och cupcakes :) Jag är inte intresserad av att öppna något eget i nuläget, men man kanske skulle kunna sälja in sin idé hos någon annan?!?!? Jag får fundera vidare på detta och se om det öppnar sig några dörrar framöver.


Jesper blir hämtad av sin mormor i morgon och Lukas ska få ta med sig en kompis hem från dagis. Ska bli kul att se hur detta funkar, det är första gången han tar med sig en kompis hem på det sättet. Denna veckan är rätt så fullspäckad så snart är det ju helg igen känns det som :)


OAU för idag / Anna


Just det, dagens bild blir från förra påsken, en påsktårta!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards