Alla inlägg den 9 april 2009

Av Anna - 9 april 2009 16:30

Så är man då ÄNTLIGEN lite extra ledig, så himla skönt. Ska snart iväg till en tårtgalen kompis precis som jag och vi ska ha en lite "tårtkväll"! Testa lite nya prylar vi köpt och göra lite påskblommor att kunna dekorera med i påsk. Idag på jobbet hade jag med mig lite fika och det blev uppskattat, bildbevis finns nedan. Jag var ju lite orolig igår då muffisen såg så himla degiga ut men det gick bra ändå och alla tyckte det var gott. Ofta när det gäller tårtdekorering så handlar det ju om att dölja sina misstag och det tyckte jag att jag gjorde ganska bra ;)


Ser fram emot i morgon då min kompis Pia kommer med sina barn och hälsar på. Det fina vädret ska visst hålla i sig så jag hoppas vi kan ta med oss en liten picknickkorg och vara ute och leka. Maken ska hjälpa till att byta tak hos en kompis så dit beger vi oss nog lite senare. På kvällen/natten ska jag nattvandra som Första hjälpare. Det ska bli kul men det kommer säkert (tyvärr) bli en hel del att göra men det är ju visserligen kul att kunna hjälpa till.


Ha nu en fortsatt trevlig kväll och Glad påsk på er!


Kram Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards