Alla inlägg den 7 april 2009

Av Anna - 7 april 2009 20:19

Denna veckan har verkligen varit fullspäckad och resten av veckan är inte mindre inrutad av tider att försöka hålla. I morgon ska det bakas muffins inför en liten påskbakelse som jag ska bjuda på på jobbet på torsdag. Det blir till att försöka göra 50 st så det får bli en lite lättare variant av muffins denna gången (favorit i repris för min del). Ska även försöka hinna med lite simskola i morgon också och även ett litet besök av min kusin Linda som är på påsklov i småland. På torsdag får man väl försöka hinna med lite påskpynt och sedan på fredag blir det Göteborgsfrämmande plus takläggning hos ett par kompisar. På natten ska jag nattvandra som Första Hjälpare och det ska bli kul. Resten av påskhelgen får vi planera för senare.....


NU spelar ju HV igen och de LEEEEEDER ju :) Så här kommer en tårta från förra året som jag hoppas på att jag får göra även i år!


OAU för idag / kram Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards