Alla inlägg den 6 april 2009

Av Anna - 6 april 2009 22:08

Har precis kommit hem efter en väldigt lärorik kväll med Första Hjälpen-gruppen, vi har övat på D-HLR. Det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, det var ju bara att göra som apparaten sa till en att göra! Det som i så fall var svårats var väl att vi var 6 st grupper i samma rum och övande så det var lite svårt att höra vad en egna apparat sa. Sedan hade vi även två lärare som gick omkring med fjärrkontroller till deffarna och kunde styra apparaterna lite som de ville. Detta ställde till en del huvudbry, men det gick bra till slut. Hoppas nu bara att man inte behöver testa detta IRL!!!


Även idag har ju våren visat sig från sin bästa sida. Efter jobb och dagis var jag och pojkarna ute i trädgården en stund och njöt. Pojkarna passade på att plocka lite små blåa blommor, det var de vackraste blommorna Jesper hade sett sa han. Han och Lukas plockade var sin bukett till mig och deras pappa, så nu har vi blommor i vårt sovrum jämte vår säng.


Dagens tårta får bli en tårta som jag har bjudit Första Hjälpen-gruppen på för ett tag sedan! Fylld med chokladmousse och hallonmousse (min favoritfyllning ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards