Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Anna - 29 mars 2009 21:52

Jag har hållit på med tårtordekorering i några år nu och det hela började ju med att försöka göra lite roliga tårtor när barnen fyllde år. Här kommer två bilder på mina första tappra försök till tårtor. Den vita tårtan var min första tårta som jag hade sockermassa på och det var kul att se hur lätt den var att forma till skillnad från marsipan.... Detta gav verkligen mersmak till att testa mer tårtbakande!!!


Jag kommer undran för undran lägga upp lite bilder på mina tårtor genom åren!


O a u för idag/ Anna

Av Anna - 29 mars 2009 21:09

Här kommer mitt första försök att lägga upp bilder! Det blir förståss bilder på cupcakes;)


/ Anna

Av Anna - 29 mars 2009 19:44

Sitter här och skriver i min nystartade blogg;) Jag har en hel del kompsiar som bloggar och nu känner jag att det är dax för mig att också starta en blogg. Den kommer nog mest handla min tårtor och cupcakes som jag tycker är så himla kul att dekorera, men det kommer säkert en hel del vardagsinlägg också. Nu snart är det dax att försöka få barnen i säng och det är nog lättare sagt än gjort. Dels på grund av tidsskillnaden men också på grund av att jag och maken har varit borta hela helgen i Göteborg så barnen har sovit hos farmor och farfar. De tycker det är skönt att vara hemma och leka igen och nu sitter de och spelar lite vid datorn, något de har saknat i helgen!!! Jag ska senare ikväll försöka lägga upp lite bilder också, får väl se om jag lyckas med detta.


O a u! / Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards